הסוף לצרבות!

סיימתם לאכול ארוחה טובה, אתם מתרווחים לכם בכיסא ואז לפתע אתם מרגישים מין שריפה באזור החזה שלפעמים מגיעה לצוואר ולפה. אחת מהתופעות המעיקות שכמעט כל אדם יסבול ממנה במהלך החיים היא הצרבת. בדרך כלל הצרבת מתרחשת אחרי האכילה, אבל היא יכולה לקרות גם בזמן שכיבה במיטה ולהפריע לשינה המתוקה שלנו. (1)

אז למה בכלל הצרבת הזאת נוחתת עלינו? הקיבה שלנו מייצרת מיצי קיבה חומציים מאוד, שמטרתם לעכל את המזון. בתוך הקיבה ישנו שריר טבעתי שהתפקיד שלו הוא למנוע ממיצי הקיבה להגיע לוושט ולגרום לצרבת. לצערנו, אותו שריר לא תמיד מתפקד כראוי בגלל שהוא נחלש או בגלל בקע סרעפתי. כשזה קורה, מיצי הקיבה עולים להם לוושט ועלולים לגרום לכוויה ברירית הוושט ולהופעת הצרבת המעצבנת. נשים בהריון נמצאות בסיכון מוגבר לסבול מצרבות משום שבזמן ההריון ישנו ייצור מוגבר של הורמון פרוגסטרון הגורם להרפיית השריר הטבעתי. (1) אז אם אתם רוצים להיפטר מהצרבת, במאמר זה תקבלו מאתנו את הנוסחה המושלמת לטיפול בצרבות, שתאפשר לכם לשים סוף לצרבת אחת ולתמיד.

מרכיב ראשון בנוסחה – תזונה חכמה

אתם בטח יודעים שמה שאנחנו אוכלים משפיע על הבריאות שלנו, ומסתבר שיש מזון שמשפיע גם על הצרבות. הצרבת נגרמת כתוצאה ממיצי העיכול החומציים העולים בוושט, לכן הדרך להילחם בצרבת היא לאזן את רמת החומציות. צמצמו צריכה של מזונות שגורמים לחומציות יתר כמו פירות הדר, בשר, עגבניות וחצילים. אגב, יש איזה מיתוס לפיו חלב מקל על צרבת, אבל האמת היא שחלב ומוצריו רק גורמים להפרשה מוגברת של חומציות ולכן הם ממש לא מומלצים לטיפול בצרבות. חוץ מזה, עדיף לצמצם צריכה של מאכלים מטוגנים, עתירי שומן וחריפים, והימנעו משתייה מרובה של משקאות מוגזים, אלכוהול וקפה. (2)

אז מה כן כדאי לאכול? מזונות בסיסיים שמאזנים את רמת החומציות, כמו שקדים, אגוזים, בננות, אגסים, תפוחים, חסה, תפוח אדמה מבושל ומאודה ללא שמן, ירקות ירוקים כמו מלפפון וירקות כתומים כמו עדשים כתומות. תתפלאו, אבל למרות שלימון מאופיין בטעם חמוץ הוא עוזר לאזן את רמת החומציות. הסיבה לכך היא שכאשר לימון נכנס לגוף הוא בסיסי. חוץ מזה, כדאי לשתות סודה לשתייה. כן, זה נשמע אולי מוזר, אבל סודה לשתייה היא חומר סותר חומצה, אז ערבבו סודה לשתייה עם מעט לימון ומים ושתו לרוויה. (2)

מעבר לשינוי התזונה, כדאי שתדעו שמשקל עודף גורם ללחץ מוגבר על הסרעפת ועל הקיבה, ולכן חשוב להקפיד על תזונה מאוזנת ועל משקל גוף תקין כדי להימנע מהופעת צרבות. (1)

מרכיב שני בנוסחה – התנהגות לפני ואחרי אכילה

יש כמה הרגלים שכדאי לכם לאמץ כדי למנוע את ההופעה של הצרבת. קודם כל מומלץ להימנע מלאכול ארוחות גדולות וכבדות. אם אתם נוהגים להתגנב מהמיטה באמצע הלילה ולפתוח בסעודה, אז נסו להיגמל מההרגל הזה משום שארוחות ליליות עלולות לגרום להופעה של צרבת. בכלל, מומלץ להימנע מאכילת ארוחה עד שלוש שעות לפני השינה. מיד אחרי שסיימתם לאכול, השתדלו שלא לשכב במיטה. אחרי שאתם כבר ישנים, תוכלו להגביה את הראש עם שתי כריות וכך לנסות למנוע הגעה של מיצי הקיבה לוושט. (1)

מרכיב שלישי בנוסחה – איזון קבוע של רמת החומציות בקיבה

רמת החומציות הנחשבת לתקינה בגוף האדם היא P.H 7.4 אולם היא משתנה מאזור לאזור בקיבה. אם רמת החומציות גבוהה יותר באופן משמעותי, יש סיכוי גבוה לכך שתסבלו מצרבות. (3) לכן, כדי להקדים תרופה למכה, מומלץ ליטול תוספי תזונה שיאזנו באופן קבוע את רמת החומציות בקיבה שלכם. כך למשל, תוסף התזונה Helico Bacstop מכיל רכיבים העשויים לסייע באיזון רמות החיידק בקיבה. בנוסף לכך, התוסף מכיל 11 זנים שונים של חיידקים פרוביוטיים המסייעים בחיזוק מערכת החיסון ובאיזון חיידקי הפלאורה של המעיים. (4)

לסיכום, הצרבת היא מטרד מעצבן במיוחד שפוגע באיכות החיים שלנו. החדשות הטובות הן שאפשר להיפטר מהצרבות ולצמצם אותן. אם תיישמו את שלושת הדרכים שהצגנו לכם במאמר, אנחנו מאמינים שהצרבת תהיה רק זיכרון חולף. שימו לב שמומלץ לפנות לרופא אם הצרבת מופיעה יותר מפעמיים בשבוע ופוגעת בתפקוד שלכם, אם השינוי באורח החיים לא עזר לכם, אם יש סימנים לדם במערכת העיכול כמו דם סמוי בצואה או צואה בצבע שחור, אם הצרבת מלווה בקושי לבלוע או בכאבים ואם היא מלווה בחוסר תיאבון או ירידה במשקל. (1) אז הישארו עם יד על הדופק ויחד נילחם בצרבת.

מקורות: (1) (2) (3) (4)

הליקובקסטופ תמונת מוצר

Helico Bacstop

מסייע בהתמודדות עם תסמיני חיידק ההליקובקטר ושיפור תפקוד מערכת העיכול

תכולה

60

כמוסות

אופן טיפול

2 כמוסות ביום

על קיבה ריקה

הליקו חדש

מארז יחיד

290

הליקו 120

מארז זוגי

₪490

10% הנחה כולל כפל מבצעים

הצטרפו עכשיו למועדון הלקוחות של הומאוטריט לאב ותהנו מ 10% הנחה לקנייה הנוכחית, תכנים מותאמים אישית ועוד הפתעות והטבות רבות! מלאו את הפרטים מטה והצטרפו עכשיו, קופון ההנחה יישלח אליכם במייל:

*שימו לב, אם בסיום ההרשמה לא קיבלתם מייל עם קוד הקופון, בדקו גם את תיבת הספאם שלכם. 10% ההנחה הם לשימוש חד פעמי.

10% הנחה כולל כפל מבצעים

הצטרפו עכשיו למועדון הלקוחות של הומאוטריט לאב ותהנו מ 10% הנחה לקנייה הנוכחית, תכנים מותאמים אישית ועוד הפתעות והטבות רבות!

השאירו פרטים ומיד תקבלו קוד קופון לשימוש מיידי:

אתר זה משתמש ב Cookies על מנת לספק לך חווית גלישה טובה יותר. לקבלת מידע מפורט קראו את המדיניות פרטיות שלנו.

אתר זה שומר שבת וחגים

אתר זה הינו שומר שבת וחגים ולכן לא ניתן לבצע בו רכישות כעת.
ניתן להשאיר לנו פרטים בטופס הפניה ואנו נשוב אליכם למידע נוסף והשלמת התהליך כאשר נחזור לפעילות.
עמכם הסליחה

אתר זה שומר שבת וחגים

אתר זה הינו שומר שבת וחגים ולכן לא ניתן לבצע בו רכישות כעת.
אנו נשוב אליכם למידע נוסף והשלמת התהליך כאשר נחזור לפעילות.
עמכם הסליחה

10% הנחה על כל מוצרי הומאוטריט לקנייה ראשונה באתר
בהקלדת קוד קופון:
gift10